Biblioteksrøveri xD!

Ak, hvor er det skønt at have vinterferie! For nogle timer siden vendte jeg hjem efter min tur på biblioteket. Og oh my gosh, hvor har de bare byttet rundt på alting derinde! Det var utrolig svært at finde rundt s: Men fandt en masse interessante bøger, både engelske og danske. Fik helt ondt i armene af at vade rundt med dem, og tabte endda nogle af dem på ved ud – flot klaret Sophie, bravo xD! Men ja, 11 bøger blev det til. Det kunne lige så godt have været et biblioteksrøveri! To af de bøger jeg har bestilt var kommet hjem, men den ene stod ikke på reserveringshylden, og den anden var på dansk i stedet for engelsk, so that sucked.. Men udover det var det en meget udbyttesrig tur ;D Så nu skal listen over bøger jeg skal have læst lige opdateres ^^

“Obernewtyn” af Isobelle Carmody
“Temeraire” af Naomi Novik
“I was a teenage fairy” af Francesca Lia Block
“Red-headed stepchild” af Jaye Wells
“Kejserens spion” af Mark Robson
“Pigen og dragen” af Carole Wilkinson
“Den forkerte død” af Kenneth Bøgh Andersen
“Dragens kys” af Josefine Ottesen
“Den labyrintiske kyst” af Fuyumi Ono
“xxxHolic” nr. 11 af Clamp
“xxxHolic” nr. 12 af Clamp
    Lige nu er jeg gået i gang med Obernewtyn af Isobelle Carmody, hvilket har vist sig at være en interessant take-on på apocalypse og tiden derefter. Plottet er meget indviklet og der er endnu ikke sket noget over-interessant, men jeg kan godt lide historiens opbygning, så jeg vil forholde mig positivt :)

    1 kommentarer :: Biblioteksrøveri xD!

    1. I LOVE books! :D Det er are irriterende at man kun må have dem en måned, når man låner fra biblioteket -.- jeg har lånt 4 forholdsvis tykke bøger, jeg når aldrig at få læst dem færdigt alle sammen -.-
      True Blood er SÅ nice! <3 <3 Og virkeligt addicting xD
      Jeg hader megaupload så meget! :o Det har irriteret mig virkeligt meget, dengang jeg så Buffy the Vampire Slayer sæson 5 -.-
      tvgorge.com – der kan du se en masse serier, inklusiv Glee, i god kvalitet :)

    Send en kommentar