Blogtasticious v2.0

Ja, så har jeg altså skiftet til Blogger. Synes ikke at Wordpress havde så mange muligheder med hensyn til layout - så her er jeg altså! Som den perfektionist jeg er, så har jeg selvfølgelig siddet og rettet hver eneste detalje åp det her forbaskede layot over and over again. Møgirriterende! But that's just life, I guess :P

Bogen jeg er i gang med at læse - Obernewtyn - har faktisk vist sig at være ret fængslende! Fandt ud af at det er en serie, så når jeg engang har fået læst de andre 10 bøger fra biblioteket, så vil jeg bestille resten af bøgerne og nørde dem ;D Men det er virkelig sent - som i omg-det-er-jo-næsten-morgen-sent - så jeg skynder mig at hoppe i seng. Hele søndagen skal bruges på at rydde op på mit værelse og i mit klædeskab, hurraaaaah -.-'

1 kommentarer :: Blogtasticious v2.0

  1. Seriøst er lyden lav? :O Ved mig er den helt normal :s
    Jeg kan ikke finde ud af at lave nogen ændringer i layoutet på blogspot, så I must go with the crappy looks -.-

Send en kommentar