Skønt med vinterferie!

Så er jeg tilbage! Fra hvor? Well, det glemte jeg jo sådan set at fortælle, men jeg tror ikke der er nogen, som har ligget søvnløse på grund af det, så jeg vil bare lade det ligge. Men sagen er, at jeg tog hjem til min gudmor i lørdags, for derefter først at komme hjem her i eftermiddags. Søndag var jeg med til noget fastelavns-halløj der var på min gudmors arbejde, and guess what? Jeg blev kattekonge, så jeg scorede mig lige et gavekort til Expert på 200 kr. :D! Oh, og så var jeg klædt ud som en inder (fra Indien, you know?). Så faktisk meget udbyttesrigt, når alt kom til alt :P

Søndag aften tog vi i sommerhus, som ligger ca. 1½ times kørsel væk. Min lillesøster havde en veninde med, så Gustav måtte ligge i bagagerummet, haha xD! Og ja, sommerhus om vinteren? Tro mig, det var koldt, ugh! Brændeovnen var tændt 24/7, og jeg brugte det meste af tiden på at rende frem og tilbage mellem den og resten af huset. Ellers har de sidste par dage bare stået på afslapning. Mandag var jeg i svømmehallen med min lillesøster og hendes veninde, og de havde sådan en konkurrence, hvor man skulle gå på line over det dybe bassin på et tov. Jeg var tæt på at slå rekorden og vinde et 10turs kort til svømmehallen, men failede alligevel til sidst. Oh well, det var sjovt at hoppe fra vipperne ^^

I dag var jeg på arbejde i 3 timer kort efter jeg kom hjem, og ellers har jeg bare spist aftensmad og løbet mig en tur. Det var vildt skønt at komme ud at løbe igen efter så mange dages pause, specielt når nu jeg har fået nye løbesko. De er super dejlige og jeg blev slet ikke træt i fødderne, weeh! Desuden er jeg også blevet færdig med Tempted, så har planlagt at tage et smut forbi biblioteket i morgen og snuse lidt rundt, på trods af at alle mine bestilte bøger stadig befinder sig et eller andet sted i Gentofte, grrr!
Uhh, skønt at være tilbage på bloggen igen – har ikke haft internet i 4 dage! O:

0 kommentarer :: Skønt med vinterferie!

Send en kommentar