Sightseeing i Forks

Jeg skal jo -som de fleste nok har hørt en billion gange nu- til USA til sommer, og jeg har en stoooor samling af blogs, som jeg følger. I dag faldt jeg så over en nordmand ved navn Espen, som bor i staten Washington lige p.t. Jeg skimmede lige bloggen igennem, og opdagede at han havde været et smut forbi Forks. Ja, Forks som i “kedelige-og-evigt-regnvejrstriste-Twilight-Forks” xD Og ved i hvad der var på hospitalets parkeringsplads? Et skilt til ære for Dr. Cullen. Hahahaha, this made my day! Klik her for at se det originale indlæg.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg aldrig rigtig brudt mig om Forks. Jeg synes at La Push-reservatet lyder som et okay fedt område, men ellers siger nej "nej tak!" til byen. Ugh, hvis ikke det var for familien Cullen, så ville stedet være absolut uudholdeligt - alt for meget ensformighed samlet på ét sted er ikke godt for kroppen ;D

1 kommentarer :: Sightseeing i Forks

  1. Hvor genialt! xD
    jeg kan ikke genlåne på mit bibliotek O.o så skal jeg reservere bogen og vente på, at alle dem der har reserveret den før mig, har læst den færdig og afleveret den igen. Det kan godt tage tid sådan noget -.-
    Jeg forguder virkeligt den hjemmeside! xD Jeg aner heller ikke hvordan jeg overlevede, da jeg ikke kendte til den xD

Send en kommentar