Hvor blev ugen af?

Oh. My. God. Den her uge er bare fløjet af sted, og jeg har slet ikke opdaget det før nu! Projektet er færdigt, og nu mangler vi bare at fremlægge det, hvilket skal ske på onsdag. Skal have skrevet det ned jeg skal sige og lære det udenad - gaah, jeg klarer det ikke! Det gik super sidste år (12tal, yes!), men har SÅ mange nerver på i år, fordi det er 9. klasses og derved noget, som vi kan få på vores eksamenspapir. Bleh, jeg rabler bare om alt og ingenting lige nu, excuse me...

Jeg har stort set ikke sovet hele ugen - vi snakker max 2 - 3 timer om dagen - og jeg har ingen anelse om, hvordan jeg har magtet at lave projekt. Har aldrig følt mig så død i hele mit liv! Jeg sidder sent oppe om natten og bare tænker, stener, skriver... Jeg hader at ligge i sengen og bare stirre lige ud i luften uden at kunne sove. Så jeg vælger i stedet at sidde oppe den halve nat, indtil jeg føler mig så træt, at jeg for det meste falder i søvn med det samme. Men har altid lyst til at tude, når jeg endelig lægger mig ned for at sove, for jeg ved hvor dårligt jeg kommer til at have det næste dag, og hvor svært det bliver at komme tilbage i en normal rytme..

Okay, det her var pretty much bare en klagepost.. Projektugen var virkelig stressende, og jeg har haft det semi-dårligt hele ugen. Søvnmanglende Sophie + projektuge = oh crap! Well, her kommer de videoer fra projektet, som jeg lovede jer:


2 kommentarer :: Hvor blev ugen af?

  1. Jeg vælter også altid på isen, jeg kan ikke tage 2 skridt uden at glide -.- heldigvis er der altid en busk/træ/lygtepæl/skilt eller sådan noget i nærheden som man kan tage fat i/støtte sig op af, så man ikke skvatter xD

    Min weekend har i hvert fald været ugens højdepunkt - bestemt! Alle mien veninder plejer også være nogen der bare straks falder i søvn -.-
    De foreslår:
    "Skal vi ikke blive op hele nattten?" Jeg svarer "jo", og 5 min. efter ligger de snorkende i sengen, og jeg sidder bare tilbage og stener -.- aner ikke hvad der skete for dem denne weekend :P

    Hvad handlede jeres projekt om sidste år? (: I 8. handlede vores om forandring, og min gruppe og jeg valgte Uafhængighedskrigen i USA. I 9. var hovedemnet ungdomskulturer og vi valgte Studenteroprøret i '68, og det har jeg da sagt en gang, har jeg ikke? xD

    Det PRÆCIS sådan jeg har det med søvn, også! :O
    Jeg ligger bare og stener eller ser Tv, læser, eler tænder for computeren, indtil jeg er mega træt - det bliver jeg bare aldrig før kl. er mindst 3 ...>.<... jeg ligger også bare og stresser mig selv med tanker - jeg kan ikke lade være med at bekymre mig om hvornår det går over, hvornår jeg kan fange min normale rytme igen. Og jeg er så bange for, at det bare fortsætter, nat efter nat, og ikke stopper... Jeg ligger også hele tiden og kigger på uret, og det stresser mig endnu mere ;(.
    Det er virkeligt hårdt, og ikke mindst irriterende at få at vide at man ligner en der ikke har sovet i jeg ved ikke hvor lang tid! :s

    Jeg synes de videoer er super godt lavet! (: Kan især godt lide den første :D - og hvis det er nogen trøst, så har min uge været MINDST ligeså dårlig som din! Og ejg har bare på fornemmelsen, at de dårlige hændelser ikke slutter hos mig ...>.<...

  2. Lyder da fedt, det med jeres projekt i 8. klasse ;P

    Død over søvnproblemer ;( jeg har dog været så heldig at nå helt op på 6 timers søvn de sidste 2 dage, så det er bare, like... THANK GOD! :D
    Ah, jeg elsker virkeligt USA, vil også gerne studere derovre i et helt år, det kan jeg dog ikke komme til :( *snøft*

    Jeg har bare på fornemmelsen nogen gange, at de næste par dage bare bliver af H til. Jeg havde i hvert fald også ret med mine intuitioner for denne gang, jeg har nemlig haft den værste dag ever today! :s

    Jeg vil rigtig gerne skrive med dig også, men jeg er så paranoid med at skrive med folk fra nettet :s jeg ved godt du ikke er en stalker der sidder på den anden side af skærmen, but still, kan bare ikke få mig selv til at udveksle mails med folk over nettet :S :S :S :S Mange gange sorry! :S :S :S Jeg hader virkeligt meget selv også, at jeg altid skal være så paranoid omkring sådan noget :S måske hvis jeg lærte dig at kende lidt mere endnu, ville den underlige følelse der siger 'nej' til det hele tiden, gå væk? (:

Send en kommentar