Fremlæggelse overstået!

Phew.. endelig! Har langt om længe fået fremlagt mit (og mine gruppemedlemmers) projekt om universet. Jeg sad og måtte lære 2½ sides tekst i går aftes, så lavede ikke andet end at stresse hele dagen! Vi fik heldigvis fri tirsdag, pga. en af vores lærere var blevet syg, så de rykkedede fremlæggelserne en dag frem. Men der var ingen som rigtig vidste, om fremlæggelsestiderne var blevet ændret eller ej, så der var en del kaos til morgen.

Dagen startede rigtig godt! -sarkastisk- Jeg sov over mig og måtte stresse med at nå mit tog til tiden, bare for at finde ud af, at jeg skulle have været på skolen en halv time før, fordi vi skulle sende nogle uddannelsesplaner ind - yaay, for at være 9. klasse -.-' Da vi endelig kom op i klassen og skulle i gang med fremlæggelserne, kom lærerne i tanke om, at de første to grupper alligevel ikke ville fremlægge for klassen, så vi blev alle sammen sendt ud i en time. Da min gruppe skulle fremlægge lige bagefter, blev hele timen brugt på at stresse og stirre tomt på den tekst, som jeg skulle kunne udenad i hovedet. Great..

Men, men, men! Som i de fleste tilfælde hvor jeg stresesr, så gik det faktisk fint. Fremlæggelsen blev bedre end forventet. Øbbe (drengen i min gruppe) som stort set ikke havde lavet noget hele sidste uge, er super godt til det med at fremlægge - klæbehjerne! - og Helene og mig kunne vores stof, så det var bare fint ^^ And guess what? VI FIK ALLE TRE 12!!! That just made my day :D Vores problemstilling var lidt for bred, emnet lidt for stort og fremlæggelsen en smule ordinær, men ellers var det bare süberb, og så får vi en skriftlig udtalelse på et eller andet tidspunkt. Første 12tal til mit eksamenspapir er scoret, yiah ;D

Kom hjem allerede ved middagstid, så satte mig ned og læste de første 85 sider af Den Forkerte Død og nød at kunne slappe af - ingen leksier, ingen fremlæggelse, bare afslapning! Så lagde jeg mig til at sove indtil jeg skulle på arbejde kl. 16. Og nu sidder jeg så her, tilfreds med mit 12tal og ved at lave aftaler for weekenden. Skønnere afslutning på dagen har jeg næppe haft længe :) Nu håber jeg bare søvnen kommer til mig i aften /: Den tid, den sorg! Aftensmaden kalder, og jeg er suuuulten!

1 kommentarer :: Fremlæggelse overstået!

  1. Stort tillykke med 12-tallet! :D Jeg har aldrig fået 12 for en mundtlig prøve xD får jeg nok heller aldrig :I men super flot klaret! :D

    Vores klasse kan godt have spændende diskussioner i klassen, men det skal bare ikke være med dansklæren. Han ser ikke andet end sine egne meninger for rigtige! Jeg har skam også monster-meget lyst til at slå nogen af dem ned med et boldbat engang i mellem! -.- I et land som Danmark burde der ellers være plads til alle :( Jeg er muslim, og ligeså snart folk hører det - de fleste, i hvert fald - bliver man dømt som et dårligt menneske, selvom muslimer er langt fra de samme, alle sammen. Sigh.

    Det er godt, vores søvnvaner are improving ;D
    Jeg kan ikke komme til USA, fordi mine forældre synse jeg er for ung til at tage afsted alene (overprotective parents er bare 'NOT' nu om dage -.-) og så har jeg også allerede (næsten) fået tilmeldt mig gymnasiet næste år, så det virker ret sent at ænre mening nu, synes jeg. Og så ved jeg heller ikke helt hvordan det fungerer, vores UU-vejleder er ekstremt dårlgi til at forklare ting -.-
    But I love High Schools, ville så inderligt ønske, at jeg kunne komme til at gå på et ...>.<...
    Men ja, jeg har i det mindste mine High School-tøse film som jeg kan freake lidt, og så er der også din blog, som jeg kan læse med i, når du rejser derhen! :D

Send en kommentar