Arabisk arkitektur


I dag stod der arabisk arkitektur på dagsordenen for hold nr. 16, dvs. mit hold. På det værksted skal man bygge arabiske bygninger ud af ler, for derefter male og dekorere dem. Vi havde det faktisk rigtig hyggeligt, med god baggrundsmusik og stemning. Jeg synes generelt set bare, at det er afslappende at sidde og male. Vi kunne ikke alle sammen bygge med ler, da vi skulle nå at have malet nogle bygninger lavet af de tidligere hold. Det første billede ovenover, viser den bygning jeg malede, og det andet er nogle af dem, som allerede var færdige.


Tiden gik overraskende hurtigt i forhold til de forrige dage, og inden jeg vidste af det, var det tid til at tage hjem. Jeg skulle til tandlægen 13.10, så jeg tog toget hjem i spisefrikvarteret og tog mig noget frokost inden jeg gik derop. Det viste sig, at det kun tog 2 minutter for tandlægen at konstatere, at nej, jeg skulle ikke have bøjle på, for jeg havde kun 5mm overbid, og man skal have 6 - 7 mm før de overhovedet begynder at overveje bøjle. Øvøv, jeg hader mit overbid :( Jeg må vel lære at leve med det *suk*

5 kommentarer :: Arabisk arkitektur

  1. Vi har også kun om kristendommen nu, jeg ved dog efterhånden så meget om den religion, at det kan gå hen og blive for meget. Vi er igang med Bibelen og dens sammenhæng nu.

    Grunden til, at vi laver engelske foredrag er, fordi vi er færdige med pensum i engelsk (: nu bruger vi så tiden på, at lave engelske foredrag, så vi kn blive vant til den situation, når vi kommer til eksamen (:

    Den Forsvundne Fuldmægtig er en krimi fra 1950'erne, hvor man kan regne ud hvem gerningsmanden er -.- totalt boring -.- først til sidst bliver den spændende, men så bliver gerningsmanden skør i bolden, og så gider man ikke de sidste 20 sider -.-

    Uuh ja, det er virkeligt dyrt :s når man tænker på, at vaccinationerne OGSÅ koster! :O Jeg ville aldrig kunne få skrabet nok penge sammen, til sådan en tur :(

  2. Når man har en klasselærer der er født i 40'erne, får man rigtig mange gamle bøger smidt i ansigtet i skolen -.-

    Det lyder forresten som noget spændende noget I har lavet i dag^ (:

  3. Hahaha hvor er det kreativt! Det er meget flot :) Og sjovt! Sådan noget laver vi ikke x)
    Og ærgeligt med bøjlen :/ Men alle har vel deres små ting? Jeg har f.eks. briller - Eller har haft, nu bruger jeg kontaktlinser, but you know wht I mean :)

  4. Bare rolig, man kan godt blive glad for sit overbid. :) Jeg har selv overbid, men efter jeg fik fixet tænderne hos tandlægen (nogle af dem sad skævt) har jeg slet ikke noget imod at overbidet stadig er der. Har endda mødt flere der synes det er lidt sødt. :p Dét fatter jeg så ikke, men langt de fleste mennesker har jo overbid i en eller anden størrelse. :)

  5. Ej, hvor er de flotte!o; Godt gået (:

Send en kommentar