Weekendized

Pyha, synes - igenigen - at den her uge er gået hurtigt, især weekenden! Jeg mener, det er jo allerde søndag!? Skole i morgen, nooooo D: Min weekend har egentlig været ret steneren, når nu jeg tænker over det..

Fredag: Var på arbejde, løb min daglige 40 minutter og så ellers bare sooooooove. Plus jeg skypede med Andrea fra Canada =D Haha, har ondt af Simon fra mit arbejde - han skulle arbejde både fredag og søndag, plus vores chef ringede til ham kl. 6 lørdag morgen og bad ham komme på arbejde. Skøøøøn weekend siger jeg bare! Så er der sgu ikke meget at komme efter hos ham xD

Lørdag: Arbejde - på en lørdag, bleh.. Og bagefter sov jeg hele eftermiddagen og indtil vi skulle spiste aftensmad xD Så om aftenen blev jeg enig med Gitte - min veninde - om at jeg skulle tage hjem til hende, fordi vi begge kedede os noget så frygteligt. Så jeg tog toget til lille Ølsted. Vi blev enige om at vi var tørstige, så vi måtte løbe hen til kiosken, fordi den lukkede allerede kl. 22. Så da vi havde fået en 1½ liters Coca Cola og nogle Gule Gajol-shots kunne vi endelig gå hjemad. Men først mødtes vi lige med Nicklas, hvorefter vi blev enige om at tage hjem til en fra klassen, hvor der var noget hyggedruk. Egentlig ville vi have været til en fest, men der var åbenbart kommet for mange mennsker, sååh... Men men, vi gik hjem til Gitte og blandede lidt Captain Morgan op med vores Cola, skiftede tøj og så ellers afsted. Det blev en temmelig steneren aften/nat, ikke så meget at sige til det.. Tror ikke jeg fik nok at drikke til at finde det underholdende nok! Men da vi gik hjem kl. 3:30 om natten og vi alle gled rundt på isen, var det nu ret fun :P

Søndag: Fik min mor til at hente mig ved 12tiden, og til min glædelige overraskelse kom jeg hjem lige i tide til at få brunch! Dagens optur =D Ellers har jeg fået læst lidt i Red-Headed Stepchild, - der handler om vampyrer! - som har vist sig at være ret god. Og nu.. well, lad os bare sige at jeg ikke ved wtf jeg skal tage mig til xD

Ja, det var så min utrolig -host- spændende -host- weekend! Orker absolut intet i dag.. føler mig fed, doven og alt muligt andet. Sååh, må bare tvinge min krop til at løbe i aften, there's no other way.. Argh, sorry for det her lange, intetsigende indlæg, men jeg følte bare at jeg blev nød til at opdatere, da jeg trods alt ikke har skrevet siden onsdag.. Såeh, here you go x3

0 kommentarer :: Weekendized

Send en kommentar