Har det været weekend!?

Oh my Gosh, jeg synes bare weekenden er fløjet direkte forbi mig, som om jeg er blevet fuldstændig ignoreret af den! Jeg føler bare mit liv har været sat på pause siden i fredags, og nu er der så blevet trykket "start" igen. Meget underlig snak, jeg ved det godt, men det er virkelig besynderligt!

Fredag tog jeg på arbejde efter skole, og så kom jeg hjem om aftenen, lavede mad, så X-Factor og snakkede med dejlieg Grace, som skal til Sverige til sommer :D Lørdag... tjah, det var en meget kedelig dag for mig. Jeg sov længe, spiste morgenmad og genfandt lykken ved at nørde Naruto-spil på min XBOX 360! xD Og selvfølgelig blev jeg oppe til klokken lort om natten lørdag, på trods af at jeg skulle møde på arbejde kl. 07:30 - virkelig flot Sophie -.-' Men jeg fik sådan lyst til at 'catche up' med de nyeste episoder af Naruto, så det er hvad jeg arbejder på lige nu. Plus jeg fik set en 10 episoders lang, Japansk dramaserie om en virkelig hot vampyr :D

For at tilføje noget sjovt til det her blog indlæg, så skal i da lige høre noget fra mit arbejde! Og ja, nu tænker i sikkert 'arbejde? sjovt? yeah right!', men tro mig, det her er bare epic! Ida, som også var på arbejde i dag, gjorde mig opmærksom på, at den gamle dame, som bliver ved med at gå ind og ud af butikken med jævne mellemrum, holder øje med, om folk låser sin bil eller ej (hun sad i vores lille café, hvor der er udsigt til parkeringspladsen). Nu tror man jo så nok at hun stjæler, men næh nej, hun udser sig bare en ulåst bil, og så går hun hen og hiver i døren - og sætter sig ind hvis den åbner sig! Hahahahaha XD Hun vil åbenbart have et lift hjem. Og det lykkedes da også i dag. Men en time senere sad hun igen i caféen og kiggede ud på alle bilerne! Omg, hvad sker der lige for hende? xD Og hun vil bare have os til at gøre ALT for hende, fx. hente de varer hun vil have i butikken, pakke hends varer ned i posen etc etc etc. Seriøst, hun er bare FOR MEGET! Kan ikke klare hende, ugh! Men det med bilerne er nu alligevel for sjovt! XD

Well, her kom så det laaaaange indlæg efter flere dages stilhed fra min side! Tror jeg vil sætte mig til at se nogle flere episoder af Naruto, selvom jeg skal op og i skole i dag om få timer.. Ak ja, den tid den sorg!

2 kommentarer :: Har det været weekend!?

  1. Haha, nogle lærere er så underlige xD

    Nej, har ikke læst den endnu, da jeg mangler denne åndssvage bog fra skole, der skal være læst færdig inden jeg begynder på andre bøger, ellers bliver den så kedelige i forhold til, fx True Blood, at jeg dør hvis jeg skal læse bare en sætning mere i den xD men jeg har Påskeferien til det! :D

    Min computer er en Asus .__. det er rigtig god computer som jeg har betalt meget for, det er ikke DEN der er problemet - det er de reparationsfolk der ikke gider lave den ordentligt! -.-

  2. Wtf? En mærkelig dame, hahah ;D!

    Og ja.. "The Curious Incident Of The Dog In The Night-Time" er faktisk lidt speciel, men jeg kan nu også godt lide den :) Den er lidt anderledes, ikke som de typiske bøger jeg plejer at læse ellers.. Faktisk, hvis jeg skal være ærlig, så er det en klassebog, som skal være læst i uge 15... Men men, jeg tror at jeg ville læse den alligevel... Altså hvis det IKKE var en klassebog ;P

    Haha! Jeg bor i Helsingborg, altså tager det KUN 20 min for at komme til Danmark (Helsingør) plus at jeg ikke tror at det vil koste så meget... Men det afhænger nok af, hvor mange penge ens skole har, haha ;D

Send en kommentar