LIME // nyt layout

Mmmmh, får man ikke bare lyst til at tage en stor, saftig bid af den der lime ovenover? Jeg gør i hvert fald :P Fandt lige frem til nogle nye, spektakulære layouts til Blogger, så jeg blev nærmest tvunget af min underbevidsthed til at skifte! Ikke at jeg gjorde meget modstand, haha xD


I dag var jeg på værkstedet kaldet "arabisk køkken". Det var okay hyggeligt, men langt fra interessant. Vi brugte de to første timer på at snakke om krydderier - freaking krydderier, jeg mener, come on!? Så lavede vi myntete - som smagte klamt og lunkent, på trods af det halve kg sukker jeg hældte i - og så blev jeg jeg sat til at lave daddelkage sammen med nogle andre. Og i må ikke spørge mig hvordan den smagte, for vi måtte ikke smage den.. Den skal sælges på fredag, hvor alle forældrene skal komme og betale penge for det billige bras, som vi har lavet i løbet af ugen - thank God min mor ikke kommer! Helt ærligt, føler mig altså rimmelig meget for gammel til sådan noget her børnehave-niveau <.<"

Da jeg kom hjem lagde jeg mig til rette og læste i City of Ashes, men faldt selvfølgelig i søvn efter 10 minutter med hovedet nede i bogen, og vågnede først op igen en time senere~ way to go, Sophie xD Ellers har jeg stenet (plus sat nyt layout op, meget vigtigt!) og været ude at handle med min mor, hvilket har vist sig at kunne betale sig. Nu står det nemmelig på pizza til aftensmad :D Apropos pizza, skal ud at lave den nu~

2 kommentarer :: LIME // nyt layout

  1. Ja, vi havde også om det i starten af 9. i 400 år -.-'' Vi lavede teater og projekter og jeg ved ikke hvad om det?! Troede ved gud vi var færdige med det nu!

    Haha du mener du er på niveau med 4. klasser? Ah knap og nap måske xD
    Og lyder lækkert - Jeg smækker også lige dig op xD (lyder også en anelse forkert :P)
    Og dejligt lime design! :D Meget friskt og sommerligt :)

  2. Nej, hun bliver også mega fornærmet af dommerne, fordi de siger hun ikke kan synge xD hun kan bare ikke se sandheden i øjnene xD

    Jeg er også helt vild med buddhisme og hinduisme! Jeg er ekspert i buddhisme, det r bare en skam at jeg ved så lidt om hinduisme xD Jo, vi har skam emneuge på vores skole, måske en gang hver 2. måned, men aldrig om religion eller lande (eller noget nær Mellemøsten xD) det er altid om energi eller matematikuge, eller lys eller andet prut. Sååå kedeligt -.-

    Er det btw. ikke TOTALT dyrt at komme til USA??? Jeg læste i en explorious-brochure i dag (snuppede lige én hos UU-vejlederen i dag xD) at det koster min. 54.950 at tage til USA - plus der er mere man skal betale, f.eks. de der forsikringsting... O.o ouch, hvor dyrt! :O

Send en kommentar