Tilbage til hverdagen

Dagen i dag startede allerede da klokken slog midnat, hvor jeg sad og var i fuld gang med at video-chatte med min amerikanske BFF, Grace. Det var utrolig sjovt og super hyggeligt, og det var først da klokken var omkring 4 om morgenen, at jeg gik i seng - hvilket kun skyldes, at jeg kom i tanke om, at jeg havde matematikprøve om morgenen, ugh! S: Haha, hun prøvede faktisk at overtale mig til at blive oppe hele natten xD Alt i alt var det en skøøøøn nat :D <-- og nej, det skal ikke misforstås! :P Screen-caps blev ikke så gode, fordi forbindelsen var lidt dårlig.


Som sagt havde vi matematikprøve i dag, og den var sværere end de forrige vi har haft, fordi den var taget fra en anden kilde eller sådan noget. Det gik i hvert fald dårligere for mig end det plejede, tør slet ikke få den tilbage igen! Resten af dagen gik dog stille og roligt. Gider ikke rigtig dem fra min klasse i øjeblikket, for det eneste de tænker på, er stort set at drikke, feste og så det modsatte køn - og det bliver godt nok kedeligt i lændgen! Plus at ingen af dem kan koncentrere sig om en samtale, medmindre den handler om dem selv eller det er dem selv der snakker -.-' Ja, undskyld mit uventede klage-udbrud, skulle bare lige have lidt luft ^^;

Da jeg kom hjem fra skole smed jeg mig på sengen med den bærbare og så nogle episoder af Naruto med en dejlig bolle med pålægschokolade foran mig, mums :) Det endte så bare med, at jeg faldt i søvn og vågnede op igen et kvarter før mit tog gik, haha - way to go Sophie! :P Tog toget hjem til min gudmor, som jeg gør hver mandag, hvor jeg bare slappede af og hjalp Gustav med lidt matematik - regnestykker med minus, bare rolig, lige mit niveau ;D Vi endte op med at sidde i sofaen med tekrus foran os og et naturprogram om Stillehavet og dets øgrupper, hvilket faktisk var okay interessant. Men da vi lige pludselig kom ind på pingviner, mærkede jeg mine øjne glide i - på grund af træthed, ikke kedsomhed skal det lige siges. Men nu er jeg hjemme, så jeg vil skynde mig ud at løbe, så jeg kan komme i seng!

Hov, jeg har jo helt glemt at fortælle, at jeg har fået datoen for orienteringsmødet med Explorius, min udvekslingsorganisation! Det bliver den 2. maj i København fra kl. 12 - 18, og vi skal snakke om relavante emner, tage engelsk-test, tage visum-fotos etc. Glæder mig SÅ meget :D Min første skriftlige eksamen (dansk) er dog dagen efter, så det kommer nok til at lægge en dæmper på min spænding :/

// EDIT: Jeg er kommet af med alle mine vagter i påskeferien, yay ^3^ Jeg skal nemlig til Paris i en hel uge, og nøjnøjnøj hvor jeg glæder mig til mit gensyn med den skønne by! Elsk på ferie <3

6 kommentarer :: Tilbage til hverdagen

  1. Haha, det ser da super hyggeligt ud :) Glæder du dig ikke bare?!
    Og ender godt det med klassen :/ Jeg er heller ikke sådan overdrevent vild med min klasse, så glæder mig bare til at starte forfra i 1.g :)
    --
    Ej hvor fedt :) Det bliver da bare super godt! New York er en dejlig by! :D Og ja, det er det ^^ Og tak fordi du kan lide det :)
    Ja, det er nemlig rigtigt :) Ja, bazar er også ret godt, men jeg HAR nu en forkærlighed for Sirene xD
    Ej hvor snyd! :D Jeg vil også vildt gerne til Grækenland :) Men... Jeg skal nok ikke snakke om snyd :P Mexico og Mallorca i foråret og sprogrejse tre uger til Oxford til sommer - Det er ikke helt dårligt ;D

  2. Hvordan kan Tv-udsendelser om ø-grupper i Stillehavet på nogen måde være spændende? xD Det minder mig om dengang i 8. min geolærer ville have os til at se DR1 hver mandag, fordi der kom timelange - MONSTERkedelige - udsendelser om vulkaner, laviner, osv. gaaaab -.-

    Jeg skal i hvert fald have læst en masse i ferien! :D Jeg skal ned til Bosnien, og min kusine får forholdsvis sent fri fra skole hver dag, så jeg skal finde på noget at lave i mellem tiden xD

    Mit falkeblik spotter altid udsalg - så er det bare at slå til, og altid have pengene med sig, når man er i Kvicklys DVD-afdeling xD

  3. hey, long time no see! Min computer gik død that's why :) Så undskyld forsinkelsen!

    Anyway, det lyder til at være en god veninde du har der :D Har i mødt hinanden i virkeligheden? Eller planlægger i måske et møde? (:

    Og jeg forstår virkelig det med klassen. Men bare rolig, det er kun "perioder". Det går skam over... well, først efter puberteten. God, jeg snakker som om jeg allerede er over det haha.

    Jeg er forresten selv startet med at læse Naruto igen. Ja, igen, fordi jeg er kommet ekstremt bagud, og trænger til lidt genopfriskning fordi min hukommelse stinker langt væk af glemsomhed heh =)

  4. uh heldig! paris er sådan en smuk by :D

  5. Stilig blogg! Linker deg. Link gjerne tilbake; www.ramerica.blogg.no Skal til Oregon!!! :D

  6. hvor skal du hen? blir gøy å lese om reisen :D Skal selv til Michigan.

Send en kommentar