Død indtil solnedgang


Yay, så har jeg også fået købt mig bladet Sirene! Og nej, det er ikke fordi jeg læser bladet. Har faktisk aldrig haft fingrene i det blad før i dag xD Nej, det er på grund af gaven som følger med: Død indtil solnedgang af Charlaine Harris, som er True Blood på bøger =D Nu har jeg hørt den om den ene efter den anden, som har købt bogen og roser den i skyhøje toner. So beware, my expectations are high =P

Gæt hvad jeg skal i påskeferien? Jeg skal tilbringe en hel uge i den skønne hovedstad Paris! :D Kunne det blive bedre? Jeg glæder mig i hvert fald ;D Arbejder stadig på at komme af med mine vagter, men håber jeg kan få ordnet noget, når jeg tager på arbejde i morgen. Jeg tror jeg vil bruge anledningen til at gemme min nye bog til ferien, mens jeg fortsætter med The Mortal Instruments. Selvfølgelig har mit bibliotek skaffet nr. 4 hjem til mig før 3'eren - hvorfor sker sådan noget altid for mig? <.<"

5 kommentarer :: Død indtil solnedgang

  1. Sådan! Bogen er helt klart værd at læse, og jeg håber, at du ville kunne lide den. :)

    No way! Hvor er du bare heldig! Mit franskhold skal til paris i efterårsferien, men der er bare så lang tid til.

  2. Jeg købte den og synes den var rigtig god :) Men hav ikke aaalt for høje forventinger - Det er ikke nogen klassikker :) Men hyggelig og spændende ^^
    Og jeg eeelsker Sirene! Jeg købte det i lufthavnen engang og valgte netop Sirene - Så var det bare en bonus der var en bog med ;D
    ---
    Hahaha ja, det kan der måske være noget om xD Maling er bare sjovere end almindelig skole xD
    Og kontaktlinser er IKKE seje - promise -.-'' Der er sgu så meget besvær med dem :/ Og mine er bare gennemsigtige ;D

    Ja, jeg tror det bliver rigtig godt :) Synes du skulle snakke med din klasse om det, for det er ret så hyggeligt ^^

    Uha Paris er en dajlig by! I love it :D Men Mallorca bliver bestemt heller ikke værst! :D

  3. Of course vil jeg da købe et par arabiske figurer! ;P

    Jeg har på fornemmelsen at den bog er så hammergod! :D Men du burde også se serien! :D Den er så love! <3

  4. Ih.. Jeg har lige reserveret bogen via internettet! Der er jo mange der har læst den og jeg har kun hørt positive ting, så mon ikke den er god? ;D

    Og Paris? Unfair! :/ Vi kan ikke engang rejse til Danmark eftersom det "koster for meget" :S

  5. Hvor er du heldig med din tur til Paris. Jeg vil også gerne besøge den en dag (:

    - Kit

Send en kommentar