Fotogen? I think not..

 
Mig som - for en sjælden gangs skyld - prøver at være bare en smule fotogen :P Damn hvor jeg glæder mig til mit hår bliver langt igen! Skulle aldrig have være blevet klippet korthåret :'( Og det hjælper da slet ikke at mit webcam kun har 1.3 megapixel! Hvor dårlig kvalitet kan det lige blive? Tsk tsk -.-'
Nårh, men nu vil jeg smutte ud og løbe mig en tur, og så vil jeg lægge mig til rette med "Den Forkerte Død" af Kenneth Bøgh Andersen. Det er nr. 3 i Den Store Djævlekrig, og selvom jeg læste nr. 1 og 2 for laaaang tid siden, så glemte jeg bare alt om 3'eren! Men nu er jeg i gang igen ;D

1 kommentarer :: Fotogen? I think not..

  1. Mit tyske kommer fra, at jeg freakede tysk fjernsyn som lille, og læste tyske blade. Der startede det sådan set xD så er det blevet bedre gennem årene heh.
    Jeg tror fransk er endnu sværre end tysk at lære :s :s

    Jeg elsker også at lære om kulturer og religion! :D Og fed fact med kristendomslæren xD vores kristendomslærer er ved at uddanne sig til præst, og det er spændende at høre om religion hos hende, fordi hun sprudler af interesse indenfor dét fag, og man kan tydeligt se, at det smitter helt af på alle hendes elever :D

    Jeg kalder projekteksamen for en slags mundtlig prøve, fordi lærer og censor skal sidde og høre på en xD men ja, ved godt at både arbejdsindsats, rapport, kreativitet og fremlæggelse alle sammen indgår i den karakter man får ;)
    eg har også prøvet at være oppe til prøve-prøve i de mundtlige fag, og det gik overhovedet ikke godt... jeg snakker for lidt, og svarer med for korte svar... just GREAT! Hader den slags eksaminer, men kan nu godt lide de skriftlige (:

    Hvad er det egentligt man lærer, når man går et år i High School? (: Det er da ikke det helt samme som i de danske gymnasier, vel? (:
    Skal du så starte på gymnasiet efter du er kommet hjem fra USA, i 1. g? (:
    Jeg vil ikke i college, vil så gerne i High School! :( Har set at det kun er for børn mellem 14-18 år, og når jeg slutter på gymnasiet, er jeg lige fyldt 19... CRAP! -.- Jeg tror ikke det er nogen god idé nemlig, hvis jeg tager et år i gymnasiet... man kommer sådan lidt ud af det, og har ikke lært det samme som de har, i løbet af året :(

    Det gør ikke noget, elsker kommentarer, især lange xD
    Og desuden, så stresser jeg også altid over ting der ligger for langt ude i fremtiden, ting, som 'normale' teenagere slet ikke tænker over i deres hverdag xD

Send en kommentar