Elsk på løbeture!

Omg, hvor jeg dog bare elsker at løbe! Der er intet bedre end at afslutte dagen med en 40 minutters lang løbetur langs Strandvejen :) Det er en skøn måde at forbrænde al den energi, som jeg har tilbage om aftenen. Jeg kan helt klart anbefale det ;)

Lad os se, dagen i dag startede med, at jeg vågnede omkring 7:40am, bare for at finde ud af at mit vækkeur ikke havde ringet, hvilket vil sige at jeg ikke havde mulighed for at være på skolen før tidligst kl. 9. Skønt, right? Men heldigvis er det jo emneuge, så jeg ringede til min mor og fik lov til at blive hjemme. At bruge en time på at køre i tog frem og tilbage, for under 3 timers undervisning - som ikke engang er rigtig undervisning - er bare spild af tid. Så tak til min søde og forstående mor, haha :P Næste gang jeg vågnede var seks timer senere, hvor jeg stod op og slappede af med morgenmad og læsning i City of Ashes, indtil jeg skulle på arbejde kl. 16. Så alt i alt har min dag været temmelig overskuelig ^^

Og ja, jeg har skiftet design igen! Sorry, couldn't help it. Syntes bare bedre om det her, sååh.. Foretrækker et forholdsvist enkelt design.

5 kommentarer :: Elsk på løbeture!

  1. Dét bliver du! :P Bogen er faktisk rigtig, rigtig god :)Skriver en anmeldelse af den senere :P

  2. Det lyder ellers som en nem og dejlig dag.

  3. Det var i hvert fald rigtig sjovt, kan jeg fortælle dig. :)
    Jeg synes faktisk, at filmen er rigtig god. I starten var jeg lidt skepisk, men da slutningen rullede hen over skærmen, så gav det hele så meget mening, og der er så mange super smukke elementer i filmen. Bl.a. de der hjemmelavede videoer.

    Tak for de pæne ord vedr. min anmeldelse. Jeg er glad for, at du har det på samme måde med bogen, som jeg har. Zoey er lidt for heldig, og det holder bare ikke igennem så mange bøger.
    Jeg har ikke selv læste dem på engelsk, men jeg skal have dem købt, når jeg kommer til London i sommerferien, men det skulle ikke undre mig, at der er mange fejl i dem.

  4. Haha, kunne jeg godt forestille mig, især med folks chokerede reaktioner
    Ja, men det gå jo ikke, at Lester fortæller folk, at den gamle, homofobiske marinesoldat kyssede en mand. Han var nød til at slå ham ihjel. Jeg kan rigtigg odt lide dit udyrk: svingede den vej” Det vil jeg ikke glemme. :)

    I Frankrig? Det lyder spændende. Jeg tror jeg læser anden bog, som jeg købte i forbindelse med den første. Hvis jeg kan lide serien, så køber jeg resten i London til sommer. (:
    Hvad synes du selv om serien?

  5. Gør han? Det kan jeg slet ikke huske, men det er et lækkert udtryk, hvis du spørger mig. Det kunne jo også sagtens tænktes, at homofober er homoseksuel, og netop derfor er homofob. Der er jo rigtig mange soldater, der bliver homoseksuelle, siges der.

    Som du selv skrev det: som tager ud af min mund. Serien virker emget middelmådig. Så det vil altså sige, at Zoey bliver mere forkælet jo længere man kommer ind i serien?
    Du har måske en ynglingsbog eller sådan noget?

Send en kommentar