Tvillingens horoskop

22. Maj - 21. Juni



Dit element: Luft
Skæbne planet: Merkur
Symbol: De to tvillinger
Din sten: Akvamarin
Vibration: Intens mental energi
Tvillingens skjulte ønske: At være foran alle andre

Beskrivelse:Tvillingen har - som tegnet antyder - en dobbelthed i sin natur. Det giver sig udtryk i et ønske om to af alting. To hobbyer, to biler, to sæt tøj. Hus og sommerhus er en typisk ejendomskombination. Han/hun er svær at blive klog på, da Tvillingen ofte skifter mellem flere identiteter.
I den antikke græske mytologi var Tvillingen budbringer blandt guderne, der strøg frem og tilbage over himmelen for at levere nyheder - det kan måske også forklare, hvorfor de der er født under tegnet tvillingen, altid er på farten; tørstig efter viden og nye erfaringer.
Tvillinger er nysgerrige og nyder godt af at vide lidt om alt, men generelt ikke for meget om ét bestemt emne. Varriation er krydderiet i deres liv!
Tvillingen gør alting med en udpræget hurtighed. Taler, tænker, handler altid næsten inden ideerne kan blive færdige. Det resulterer ofte i overfladiske samtaler og en tilsyneladende mangel på indlevelsesevne. På trods af denne drivkraft, er Tvillingen god til det boglige og vil kunne udnytte sin uddannelse fuldt ud. Indenfor astrologiens verden har Tvillingen også fået ry for at være den uophørlige taler. De Tvillinger der ikke har den gave, er normalt begavede forfattere eller har en særlig interesse i fremmedsprog.
Indenfor kærlighed søger de en partner, som kan holde trit med dem både rent mentalt og fysisk! Følelsesmæssigt kan Tvillingen være en smule overfladisk og de vægter ømhed højere end erotik. Tvillingens partner vil finde det svært at "komme til bunds" i Tvillingens følelser.
Et citat af Oscar Wilde passer godt på Tvillingen: "der er en ting der er værre end at folk taler om dig og det er, når folk ikke taler om dig." Hvorvidt Tvillingen kan lide det eller ej, kan man nemlig være sikker på, at folk ofte "taler om dem".
Tvillinger bliver tit misundt af andre for dere mange talenter. Mennesker født under dette tegn, er da også typiske multi-talenter og vækker stor interesse hos andre.Tvillinger er som oftest gode til at tjene mange penge i en fart, men er også ligeså gode til at bruge dem igen. De elsker eventyr og spænding og er altid friske på en skarp debat.

Jeg fandt lige mit - tvillingens - horoskop, og blev overrasket over, hvor skræmmende præcist det er! Har siddet og stenet tvillinge-horoskoper den sidste havle time, haha :P

2 kommentarer :: Tvillingens horoskop

  1. Jeg ved ikke om du modtog min sidste kommentar, så jeg sender den lige igen:

    Problemet med mine eksaminer er, at jeg skal tænke over hvad jeg vil sige, inden jeg gør det. Og tænke et stykke tid over det, fordi jeg sidder i den der nervøse situation. Man har bare ikke tid til at tænke derinde...
    der rutsjer den for mig :( og så svarer jeg altid på deres spørgsmål med ja eller nej, og det trækker også ned... :(

    Min skole ER streng omkring karakterer... man kan nemt ryge ned fra 10 til 4 eller 02, hvis man ikke rækker hånden særligt meget op i timerne - jeg kæmper derfor også en evig kamp med mig selv om, at få rækket hånden op i timerne, så min karakterer ikke styrtdykker, som jeg desværre tror de gør nu her. Jeg glæder mig bestemt ikke til at se mine næste standpunktskarakterer :'S
    - Men igen, de vil så gerne forberede os til gymnasiet/HHX og det der ligner^ -.-
    Jeg kom også til at glemme at sige 2/4 af min tekst til projekteksamen, og turde ikke se på læren eller censoren :s jeg fik dog halet den ind igen, ved at svare korrekt på alle deres spørgsmål de stilte bagefte :) *proud* grunden til, at vi alligevel 'kun' fik 10 (hele b-klassen havde fået 12! :o) var at vores rapport havde fået karakteren 7 - vi havde glemt at skrive konklusion på, ha ha xD

    KAN man gøre sådan, at man f.eks. tager 1.g, så et år i udlandet, og så 2. og 3. g after that? Det vidste jeg ikke! :o *Ser lys for enden af tunnelen* så vil jeg klart overvejer den mulighed!
    Europaklassen tilbydes kun et sted i DK (andre gymnasier har måske det der ligner, men ikke helt det samme) og det på det gymnasium jeg skal gå på, fordi det ligger her i Sønderjylland og arbejder sammen med et gymnasium i Niebüll.
    Den eneste grund til at jeg ikke har valgt den linje er, at jeg ikke ved om de tilbyder spansk der (jeg har of course misset alle infomøder der har været omkring Europaklassen -.-) hvilket de gør på den sproglige linje jeg har valgt, og så er det også pænt nedern at skulle tage toget hver dag for at komme i skole, og så helt ned til Tyskland -.-

    Jeg ser os ingenting når jeg kigger ud i fremtiden, for jeg ved heller ikke hvad jeg vil efter gymnasiet -.- men jeg kan ikke lade vær! Det irriterer mig så meget -.-
    Men det er godt se det med, at vi så ikke ender med at skulle tænke over disse ting for sent xD

    Jeg har fjernet den midlertidigt fra min side, fordi jeg ikke synes jeg har nok 'MORE'-sider på den og jeg er ved at lave nogle ændringer på det meste af siderne derinde.
    Men du kan da få et link til den/dem her:
    www.myciinderellastory.blogspot.com/p/profilen.html

  2. Haha.. Hvor har du fundet det henne?

Send en kommentar